- pomoč komercialistom / prodaji; priprava ponudb, urejanje dokumentacije, sledenje realizaciji naročila,…
- komunikacija z domačimi in tujimi dobavitelji
- planiranje prodaje
- skrb za ažurnost podatkov v računalniškem sistemu Birokrat
- pomoč pri organizaciji dogodkov; sejmi, predstavitve, seminarji,…
- priprava dokumentacije za nove artikle; navodila, deklaracije, izjave, gradivo za spletno stran
- spremljanje prejetih naročil do predaje blaga kupcu
- priprava dokumentacije pri izdaji blaga; navodila v Slovenskem jeziku, izjave o skladnosti,…
- aktivno znanje angleškega jezika (obvezno), zaželeno tudi nemško (ni obvezno)
- vozniški izpit B kategorije (obvezno)
- računalniška pismenost in intuitivnost pri uporabi namenskih programskih orodij (obvezno)
- zaželeno poznavanje gasilske opreme (ni obvezno)
- vsaj 3 leta delovnih izkušenj, za kar se upošteva delo na področju; prodaje, marketinga, vodenja projektov, nabave ali planiranja
- po roku enega leta napredovanje v komercialista
- delo poteka na sedežu podjetja WEBO.SI Vrhnika – Pod Hruševco 44g
- delovni čas od ponedeljka do četrtka od 7:30 do 16:00, petek od 7:30 do 14:00, vikendi prosti
- zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 12 mesecev
- po dogovoru službeno vozilo
- prenosni računalnik in mobilni telefon
- plača okvirno 1400€ neto oziroma odvisno od samostojnih prodajnih aktivnosti
Prošnje lahko pošljete na info@webo.si
Rok za prijavo ni omejen / veljavno do izbire primernega kandidata
Kontakt 01 560 30 12