Izdelava gasilskega vozila je možna na različnih šasijah oziroma osnovnih podvozji proizvajalcev (MAN, Renault, Mercedes – Benz, Volkswagen Iveco,…)
Gasilska nadgradnja se izdela glede na naročnikove zahteve, dokler so le te tehnično izvedljive in ne vplivajo na varnost uporabe in vožnje vozila.
Za izdelavo nadgradnje je možno več različnih konceptov:
- Manjša furgon šasija, kjer se na zunanjosti šasije ne opravijo večji posegi. Takšna izvedba zaradi majhne teže nadgradnje, omejenega prostora za opremo ter seveda nosilnosti vozila, ne presega skupne dovoljene mase vozila 3500kg.
- Terensko PickUP vozilo, kjer se tovorni prostor v zgornjem delu dogradi z gasilsko nadgradnjo opremljeno s pritrdišči za opremo. Zaradi nosilnosti podvozja so ta vozila večinoma vozna z B kategorijo, saj ne presegajo največje skupne dovoljene mase vozila 3500 kg.
- Večja furgon šasija, kjer se na zunanjosti šasije opravijo večji posegi; vgradnja rolet v tovornem prostoru, predelava zadnjih krilnih vrat za roleto ali dvižna vrata, pohodna streha vozila,… To vozilo zaradi vseh posegov in večjega volumna ter posledično večjega števila opreme, v večini primerov presega skupno maso 3500kg in je zato vozno z C kategorijo.
- Šasija z enojno ali dvojno kabino, na kateri se izdela v zadnjem delu kompletna nadgradnja.
- svetlobni steber
- bočna markiza
- dodelava potniškega prostora za vodenje intervenciji
- vgradnja električnega agregata (v kolikor ima podvozje možnost odgona)
- vgradnja visokotlačne črpalke z lastnim pogonom
Opomba:
- prikazana so vozila, ki izpolnjujejo tipizacijo vozil Gasilske zveze Slovenije za tip vozila HTRV oziroma okvirne smernice tipizacije (vozila za izvoz)
- galerija ne prikazuje vseh izdelanih vozil, le simbolične opcije nadgradnje