Izdelava gasilskega vozila je možna na različnih šasijah oziroma osnovnih podvozji proizvajalcev (Iveco, Renault, Mercedes Benz, Fuso,…)
Za kabino posadke se lahko uporabi originalno podaljšana kabina proizvajalca podvozja ali pa vam mi izdelamo kabino posadke. V kolikor vam mi izdelamo kabino posadke je izdelana v sklopu nadgradnje.
Prednosti kabine posadke Euro GV:
- večji volumen
- večja vstopna površina za bolj varen in hitrejši vstop / izstop
- ena ali dve vrsti sedežev
- sedeži so lahko opremljeni z mehanizmom vgrajenega dihalnega aparata z eno ali dvema tlačnima posodama
- več odlagalnih mest, prilagojenim kupčevim potrebam oziroma opremi
- individualno prilagajanje kupcu glede dimenzije, vgrajene opreme, razsvetljave,…
Gasilska nadgradnja se izdela glede na naročnikove zahteve, dokler so le te tehnično izvedljive in ne vplivajo na varnost uporabe in vožnje vozila.
Za izdelavo nadgradnje sta možna dva koncepta:
- Večja furgon šasija, kjer se na zunanjosti šasije opravijo večji posegi; vgradnja rolet v tovornem prostoru, predelava zadnjih krilnih vrat za roleto ali dvižna vrata, pohodna streha vozila,….
- Šasija z enojno ali dvojno kabino, na kateri se izdela v zadnjem delu kompletna nadgradnja.
- dve ali tri stopenjske vrtljive stene
- predali in stene ne izvlek
- police v nadgradnji nastavljive po višini
- perforirane podlage pritrdišč / zmanjšana teža in lažje kasnejše dodajanje nove opreme
- prekucni mehanizem za gasilnike / lažji in hitrejši odvzem iz nadgradnje
- navijalni boben cevi z vodili za lažje odvijanje cevi
- nosilci na izvlek ali preklopni za težjo opremo / električni agregat, črpalka,…
- nosilec motorne črpalke na izvlek in spust
Za takšen tip gasilskega vozila so po tipizaciji GZS možne tri opcije črpalke:
Visokotlačna črpalka
V vozilo vgradimo visokotlačno črpalko gnano preko odgona motorja oziroma na lasten pogon v kolikor podvozje nima možnosti odgona. Vgradi se črpalka z minimalnim pretokom 120 l/min, v večini primerov se vgradi črpalka s pretokom 240 l/min oziroma želja stranke vezana na kompatibilnost črpalke in podvozja.
Prenosna črpalka
Prenosna motorna črpalka, ki zadostuje minimalnim zahtevam PFPN 10-750, se poveže z vgrajenim rezervoarjem v vozilu. Priklop na črpalko preko A storz spojke ima vgrajen ventil, preko katerega lahko takoj preklopimo črpanje vode iz lastnega vira na zunanji vir. Črpalko vgradimo v vozilo tako, da je možno takoj odstraniti iz vozila in uporabljati na terenu.
Centrifugalna črpalka
V vozilo vgradimo centrifugalno črpalko (DIN 14420) normalni tlak ali kombinirano normalni tlak in visoki tlak. Pri izbiri črpalke je potrebno upoštevati zahteve za minimalni pretok FPN 10-1000 ter FPH 40-250 v kolikor je kombinirana črpalka. Pri takšni izbiri črpalke je potrebno biti pozoren na moč odgona, ki jo ponuja podvozje, sploh v primeru kombinirane črpalke NT /VT.
Opomba:
- prikazana so vozila, ki izpolnjujejo tipizacijo vozil Gasilske zveze Slovenije za tip vozila GVV-1 oziroma okvirne smernice tipizacije (vozila za izvoz)
- galerija ne prikazuje vseh izdelanih vozil, le simbolične opcije nadgradnje